11 червня, 2010

перше офіційне замовлення)

моє перше офіційне замовлення)спочатку то мало бути щось незрозуміло велике )але вмовила зробити маленьке і акуратне)альбомо-листівка маленька ...всього 15*15)робилося все спонтанно з 22 до 3 ночі)після екзамену)скажіть чесно...вийшло щось нормальне??)

мені було шкода папірчик різати...з трояндочками...але думаю комусь на нього буде приємніше дивитися)а в мене він лежав запакований)і до речі...коли я його розрізала..він став виглядати набагато краще))якийсь став такий акуратніший і ніжніший)і вперше використала квіти-гіпсофіли)їх якось не було шкода)хоча ..був в мене "облом"(((коли прийшов час склеювання виявилося, що в мене нема скотчу(прийшлося все на момент клеїти(коли надворі 30-градусна спека прошу вас і дуже сильно раджу...не використовуйте момент)наступного ранку ніякі пігулки не допоможуть від головного болю(((

буду чекати на критику)і на похвалу також))

а скільки ви б дали за таке??мені заплатили 70 грн...то нормально??мало чи може багато??підкажіть )пліз)а то виставила  фотки в контакт вже знайомі прискакали)вже маю два замовлення за вечір)от тільки не знаю скільки за таке треба брати)збираю на фотоапарат)хочеться якось швидше назбирати)

якось залізла на якийсь сайт...якийсь магаин ...коли побачила шо за подібний альбомчик 800!!!!грн хочуть...я мало не впала з крісла...порадьте як бути)












7 коментарів:

  1. мне напрашиваются во внутрь зеленые подложки или какие-то элементы(как на обложке зеленые)

    ВідповістиВидалити
  2. а в целом очень дажекрасиво))поздравляюс первым заказом)))

    ВідповістиВидалити
  3. гарний альбомчик получився!!!!
    а про ціни не знаю...але 800 грн то дуже дорого...може нулем помилилися :)

    ВідповістиВидалити
  4. Альбомчик класний! Твої друзі оптимально оцінили твої старання! Все зроблено злюбов"ю.Але...Мені здається на сторінках мало детальок. Хоча це моя власна думка. Якщо друзям сподобалось то все ОК.

    ВідповістиВидалити
  5. дякую)як на мене там теж деталей і інших кольорів не вистачає)але то робилося з тих матеріалів які були )якось так вийшло, що не було коли купити папір)і так дивуюся як вийшло щось нормальне)
    Ксюмка, я б зробила якісь підкладки)навіть зелені)але звичайного паперу для акварелі не мала)а скрап-папір ще шкода різати)

    ВідповістиВидалити
  6. всі вже все сказали тому мені нема чого дабавити:)
    Але альбомчик мені подобається!
    ПС:бумажка така класна)тоже собі таку хочу:)а про квіточки вже мовчу бо вони -моя найбільна мрія:))))))))))))

    ВідповістиВидалити
  7. дякую)папір дійсно класний)він двосторонній, щось по 8 грн((дорого але клаасно)а квіточки, до речі, зараз вигідно в магазині Зроби сам(а)купувати)дешево,був великий вибір(зараз не дивилася), і не замовляла там)але придивлялася вже до тюльпанів)

    ВідповістиВидалити