09 червня, 2010

піфи)

от я така безсовісна)отримала вже 4 піфи. а сама тільки один відправила)
от вже здам сесію (а ще 3 екзамени) і буду ціле літо в своє задоволення "майструвати")
ще давніше отримала піф від Ані


там ше була шоколадка)але ми її вже дааавно з"їли)

і довго я думала як то має бути картинка)потім думаю ну чого мучитися)запитала)виявилось, що це відомий дядько такі картинки малює)

а сьогодні після екзамену (здала його на 5))) пішла на пошту...і забрала посилочку від  Насті )скільки було радості від "бонжуру" в замучених студентів, які зранку ніц не їли )))

ну там ще було багато всього гарного)дивіться)а найкраще це напевно диск з записами програм "вокруг света")скільки було радості)сиділи в одногрупниці, дивилися)її мама приходила пару разів і казала "та шо ви в той монітор влізли ніби там любоФ показують"))сиділи і дивилася як на Сицилії сир роблять))



2 коментарі:

  1. привіт)сьогодні отримала твій піф))ну це простоюююбомбиище)зараз піду хвастатися на блог))дяку-дякую-дякую)))ти мій френд такий класний))я вже вокруг света таак давно не бачила))колись завжди дивилася..а тепер шось перестали показувати

    ((
    забрала посилочку і одразу подивиилася сицилію)памат"яю це випуск))треба буде десь в неті пошукати ...може десь ше показують онлайн)якшо знаєш скажи де))плііз)
    а бонжур)це було шось))схавцяли ше по дорозі))мій улюблений лайм)подружці вишню)а сестрі лишилася клубнічка)яка цілий день по сонцю ходила)))а салфетка...от скажи мені чого вона така тверда і чого вона така мнягка заодно))сьогодні весь універстите її перемацав)бо вона класна коли на неї натинути)))
    оо...а за зразки ..от дякую)я якраз хотіла який тональний файний ..бо мій занадто густий для літа)попробую віши)мене всі питалися чи ти тим займаєшся а я навіть не знала що казати))
    оо...і ще одне)думаю не останнє)екзамени помаленько здаю)і думаю що влітку вже нарешті свої піфи буду відправляти)..ну і ще за стрічки-пайєтки-і ту штучку...зажди забуваю як вона називається)знаю що темплейт)
    йой..як то класно коли є така штука як піфи))скільки радості сьогодні було)))особливо від кожухова))обовзяково скажи не береш програми))я теж хочу))-я просто зобовязан арозмістити цей текст тут...хай всі читають...яка ти оптимістка студент...Ну добре,що все добре...так про фильми-я зараз тільки таке й дивлюсь -скачала з ..http://www.ex.ua/search?original_id=1987&s=%D0%B2+%D0%BF%D0%BE%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%85+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B9...серветка має таку структуру-накрохмалена...квітка-трафарет...

    ВідповістиВидалити
  2. Класно!
    Сянко хоч обмінятись АТС???Я була б дуже рада:)
    Якщо є час то записуйся в мене в блозі)))

    ВідповістиВидалити