13 березня, 2010

мої багатства)


я нарешті отримала свою цукерочку від Tank'и і знайшла час її сфотографувати)))
я така рада була, коли відкрила))забрала з пошти дорогою  в університет)))
дівчата з групи раділи більше від мене))бо ніколи навіть не бачили такого класного і не уявляли про існування такої красоти)



а це я нарешті купила собі брадси в інтернет-магазині Зроби Сам(А)))
правда не маю часу з ними щось зробити((
і наклейки класні собі купила)і заготовки круглі)

а це мені спрезентувала Таня Freetany

а це мені якось давно ще подарувала Юля(Hrustiashka-Кучеряшка)

а це я вже маю стільки квіточок в'язаних)(хто хоче обміняти щось гарне на дещо з цього, розгляну пропозиції))

6 коментарів:

  1. Вітаю! Нарешті твоя мрія збулася!У тебе є кільця!!! Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з цюкерочком! ;))))))) А я щось припізнююся, ех...ще трішечки)

    ВідповістиВидалити
  3. дякую)))
    тобі можна припізнитися))))
    я ж не цукерочку в тебе виграла))(але хотілося б),а на ПІФ ще цілий рік є)))

    ВідповістиВидалити
  4. дякую))
    нууу...це можна вважати триповерховим весільним тортом)))

    ВідповістиВидалити
  5. ОГо-го скільки в тебе скарбів!Про такі скарби мріє мабуть кожен початковий(і не тільки початковий)скрапер!

    ВідповістиВидалити