17 листопада, 2009

чорничне чудо)

цю я зробила, одного дня, коли думала, що подарувати найкращій подрузі на день народження)
знаю, що вона любить фіолетовий колір...добре, що в папці такий знайшовся)
мені в цій листівці найбільше подобається серединка...перший раз таке вийшло)
завжди хотіла бордюрний дирокол...але вони такі вже дорогі(((
я робила смужку на титульну сторінку і в мене залишились тоненькі смужки відрізаного паперу....вони також фігурні))...і якось так вийшло, що я його приклеїла двостороннім скотчем до великого прямокутника і вийшов дуже гарний, на мій погляд, декор внутрішньої частини листівки))Моїй подрузі і її хлопцю дуже сподобались листівка, і подарунок(великий тортик...запакований дуже гарно...але я не встигла сфотографувати(((( )



Posted by Picasa

Немає коментарів:

Дописати коментар